Wat zijn we blij! Onze vertrouwde collega, Sofie Op de Beeck, is na haar welverdiende zwangerschapsverlof weer terug in de praktijk en staat te popelen om u te helpen.
Sofie heeft de afgelopen maanden genoten van haar tijd als kersverse mama van haar dochtertje Ella. Moeder en dochter stellen het heel goed.
We kijken ernaar uit om Sofie haar expertise en therapeutische aanpak weer in de praktijk te zien. Ze is er helemaal klaar voor om de afspraken weer in te plannen.
Welkom terug, Sofie!



